Thursday, January 31, 2013

aku teringin nak ada lesen scuba diving, aku boleh tengok dunia lain yang tak semua orang boleh nampak.hm

aku mimpi nak ada lesen paragliding, aku boleh terbang macam burung dari tempat yang tinggi.

aku berangan nak ada kereta sendiri, aku boleh pergi mana-mana suka hati.

kadang-kadang aku harap aku dapat pergi suatu tempat yang jauh. jauh dari orang yang aku kenal, dari satu tempat ke tempat yang lain. tiga empat hari lepastu beralih lagi pergi tempat lain. ambil upah cukup sekadar boleh makan. cewaah

tapi aku tahula. tu angan-angan je. perkara tersebut boleh direalisasi kalau aku ada duit yang banyak. 
duit yang banyak boleh dapat kalau aku kerja kuat. ataupun tiba-tiba ada emas turun dari langit. ataupun putera raja masuk minang.ngeeeh

selain itu, aku nak pergi KL jumpa kawan pun tak boleh lama-lama apetah lagi nak merantau *sigh.

Kereta pun tak expert lagi

No comments: